اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

جمعه روز سرنوشت ساز من



سلام به همگي مرسي از استقبالي كه در نبود من مي كرديد اما منم همين گوشه موشه ها بودما فكر نكنيد يه موقعي تنها بوديد ، نه بودم اما به قول گفتني هيدن بودم. اي ياد زدبازي بخير چقدر حال مي كرديم باشون.(علي رضا هوي باتوام جي جي بي معرفت رفتي نگفتي يه محمدي هست بابا اين همه سال باهم بودن اين همه مدت باهم خوندن ليريك نوشتن ريكورد كردن اي بي معرفت اينه ديگه تا تقي به توقي شد محمد فراموش شد. - * ببخشيد يه مساله خانوادگي بود زياد خودتونو درگير نكنيد. . )

خلاصه اين همه درس خوندن و التماس دعا گفتن و سينه خيز رفتن و خشم شبو ،مشق شبو، دست و پنجه نرم كردن بلاخره جمعه ازمون پس مي گيرن ديگه .
برامون خيلي دعا كنيد كه اين امتحان رو خداوند مهربان مانند گذشته آسون بگيره.

دوستدار همگيتون : محمد.

دارم به كانادا نزديكتر مي شما. جونم.

۱ نظر:

Maanta گفت...

سلام مستر محمد خان! ممنون بابت تعریفای عجیب غریبت !
خوبه که وبلاگت اطلاعات خوبی رو می ده به کسایی که می خوان برن. من که فعلا همین جا هستم! اما دوستم می خواد بره کانادا. می گم بیاد این جارو بخونه .
باز هم مرسی

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز