اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

.:::صفحه اصلی:::.


لينك مطالب منتخب پیشین این وبلاگ

  1. .:::صفحه اصلی:::.

  2. راهنماي چگونگي دريافت پذيرش و بورسيه تحصيلي

  3. تمامي پرش ها و پاسخ هاي مربوط به تحصيل در خارج از كشور

  4. همه چيز در مورد Apply

  5. همه چيز درمورد زبان

  6. توصيه نامه

  7. SOP

  8. ويزا


متاسفانه بلاگ سنتر بلاگ اسپات فیلتر شده

شما همچنین می توانید وبلاگ MTCAnada را از اینجا هم دنبال کنید

آدرس جدید وبلاگ: Www.MTCanada.Blogfa.com

۳ نظر:

علی (^_^) گفت...

سلام محمد جان.
با کمال افتخار لینکتون میکنم عزیزم.

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام علی جان
بنده هم شما را با کمال میل و افتخار لینک کردم
دوستدار شما و راه شما:محمد

جواد گفت...

سلام ممنون از شما که بلاگتون واقعا کامل هست و خسته نباشید به خاطر زحمت تهیه این مطالب من یه راهنمایی از شما میخواستم
من پیش دانشگاهی هستم و ریاضی فیزیک می خونم البته زیاد درس خون نیستم و فقط درس هارو پاس می کنم فعلا می خوام تو دانشگاه صنایع یا مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات بخونم بین این چند رشته مرددم و فوق لیسانس رو میخوام خارج از کشور تحصیل کنم پشتوانه مالی نسبتا خوب هم دارم میخوام بدونم نظرتون درباره رشته های بالا چی هست و به نظر شما کدوم رو انتخاب کنم و یک سوال دیگه من زبان انگلیسیم معمولی هست و تا حالا هیچ کاری اینجام ندادم براش میتونم طی اون چیزی که شما در وبلاگ گفتید عمل کنم و از اولین سال لیسانس زبان خوندن رو شروع کنم و یا هر پیشنهاد دیگه ای دارید مطرح کنید چون من کاملا اهدافم رو روشن نکردم و به کمک یک نفر نیاز دارم ممنونم از شما
با تشکر

ایمیل بنده :javad3zar@gmail.com

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز