اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

سلام سلام

لينك مطالب منتخب پیشین این وبلاگ:
راهنماي چگونگي دريافت پذيرش و بورسيه تحصيلي
روش ثبت اختراع در کانادا
معرفي دو كتاب بسيار مفيد براي يادگيري زبان
يك جمله اي هميـشه يادت باشه
تمامي پرش ها و پاسخ هاي مربوط به تحصيل در خارج از كشور
داستان انتخاب واحد
سلام به همه ی دوستان عزیزم امیدوارم که در هر کجا که هستید موفق و پیروز باشید.
بابت غیبت طولا نی ام معذرت می خوام.
اما تو این مدتی که آپ نمی کردم بی کار نیودم.
اول اینکه داستان انتخاب واحد را که یادتون هست که گفته بودم 5روز در هفته باید برم دانشگاه ، شد 4روز در هفته.
بعد اینکه حسابی سرگرم زبان خواندن شدم و فکر کنم حدودا تا اواخر آذر ماه کل افعال بی قاعده را که (حدود 273تا لغت) هستند یاد گرفته باشم.
درس های دانشگاه بعضی هاشون خیلی وقتم را گرفته (خیلی سختن) استاد ها هم که قربونشون ....آره دیگه! مثل اینکه انگار نه انگار استاد هستن (من دیگه خسته شدم از بیان این قشر از اساتید ، اصلا قدرت انتقال دانششون را به دانشجو ندارن اسم خودشون را هم گذاشتن استاد).
27مهر هم امتحان آئین نامه دارم که اگر قبول شم می تونم تو امتحان شهر هم شرکت کنم (برای من و علی خیلی دعا کنید).
خلاصه سرم خیلی شلوغه .
بالاخره هدف تعیین کردن این برنامه ها هم داره دیگه . نـــــــــه؟؟؟

۳ نظر:

علیرضا پارسای گفت...

براتون آرزوی موفقیت می کنم، هم توی درس هاتون و هم اهدافتون.

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام خيلي ممنونم از لطفتون بنده هم متقابلا همين آرزو را براي شما دوست عزيزم دارم.
در كنار خانواده محترم و صميميتون شاد و خوشحال زندگي كنيد.
با تشكر فراوان.

مرکز تخصصی و بین المللی زبان انگلیسیoli گفت...

دوره های عادی مکالمه (REGULAR )
دوره های فشرده مکالمه (CRASH )
دوره مکالمه ومکاتبه تجاری و بازرگانی( BUSINESS)
مکالمه ویژه مهندسان (English For Engineers) با ارائه مدرک معتبر دانشگاه صنعتی امیرکبیر
دوره تخصصی IELTS
دوره تخصصی TOEFL
دوره های تخصصی GRE,GMAT ,OET ,MCHE
دوره Movie
دوره بحث آزاد
دوره تکمیلی مترجمی متون خاص / مترجمی همزمان

کلاسهای گروهی / خصوصی / نیمه خصوصی

آدرس: سیدخندان – کوچه باقری – جنب دانشگاه خواجه نصیر – پلاک ۹ – طبقه آخر
تلفن: ۸۸۴۶۸۸۸۱ ۸۸۴۶۶۰۲۲ ۸۸۴۶۵۴۴۰
مرکز پیام کوتاه: ۱۰۰۰۰۰۶۵۴

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز