اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه

سلام به همگی ما اومدیم خوش اومدیم (';

سلام ، خیلی وقت بود که نمی اومدم اما الان که در خدمتتون هستیم (';
خیلی اتفاق های خوب تو این مدت افتاده که اگه بدن حوصلش بود و وقتی بود حتما درباره اش می نویسم
اتفاق بد این بود که اسمم تو عمره دانشجویی در نیومد(توکل به خدا قسمتم نبوده ایشا الله بعدا (';)
اتفاق های خوب خوب هم افتاده مثل اینکه زبان رو بسیار قوی و روتین ادامه می دم و تا اونجایی که تونستم و می تونم نمی ذارم توش وقفه ای بیافته
در لاتاری 2013 گرین کارت امریکا هم ثبت نام کردم (دعا کنید توروخدا (';)
راستی یه پیشنهاد خوب برای دوستانی که به هر دلیلی (مالی-ذیغ وقت) نمی تونن به کلاس زبان برن استفاده از نرم افزار آموزشی زبان
RosettaStone
رو دارم
من خودمم از این نرم افزار استفاده می کنم خداییش من که جواب گرفتم البته کافی نیست ولی کار راه اندازه و برای اونایی که اطلاعات کمی از سطوح مختلف زبان را دارن (مثل دوره راهنمایی) تا حد قابل قبولی کفایت می کنه
برای یادگیری لغت هم نرم افزار دیکشنری نارسیس رو پیشنهاد می کنم که در این پکیجش که فکر کنم قیمتش هم 15000 تومان یا شایدم نزدیک 20000 تومان باشه،آموزش لغت به روش لایتنر (ولی با مثال) رو داره،خوبیه این نسخه از نارسیس اینه که آموزش لغتش به روش لاینتر علاوه بر لغت ترجمه اون،تلفط (آمریکایی/انگلیسی/یا هردو) و کاربرد اون لغت در جملات را با مثال بیان کرده.
خلاصه ختم کلام تا تابستان 91 دیگه باید بار زبانم رو ببندم و برای امتحان های
TOFEL/IELTS/GRE
آماده بشم.
سعی می کنم اگه هر روز نتونستم هفته ای آپ کنم
فعلا تا بعد
التماس دعا
راستی راستی تا یادم نرفته بگم با دانشگاه ایالتی واشنگتن یه سری مکاتبات داشتم قراره نمرات امتحانات جی آر ای و تافل/آیلسم رو براشون با ریز نمراتم و سه تا هم توصیه نامه و.. بفرستم تا برای پذیرش با بورس نظرشون رو بگن
شاد باشید
ایام به کام

۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam che ajab belakahri up kardin

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز