اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

پاسخ به نظرات دوستان


  • سلام به همگی سعی کردم تا آنجایی که دانشم یاری می کرد به سوال های شما دوستان عزیز پاسخ داده باشم امیدوارم که راضی بوده باشید. باز هم اگر سوالی بود در خدمتم.

<<پاسخ همه ی سوال ها در قسمت نظرات این پست>>



۱۴ نظر:

مهاجرت به کانادا و خاطرات ما سه نفر گفت...

از وبلاگ زيباتون ديدن كردم.بسیار مفید می نویسید.موفق باشید .اگه دوست داشتید از وبلاگ ما هم دیدن کنید و اگه باز دوست داشتید ما رو اد کنین.ممنون

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام دوست عزیز مرسی از لطفی که به بنده داشتید .
متاسفانه آدرس اینترنتی وبلاگتون رو اشتباه وارد کردید من نتوانستم از وبلاگتون دیدن کنم.
چون آدرس وبلاگتون اشتباه بود خواهشمندم آدرس درست را به من اطلاع دهید تا شما را به لست وبلاگ ها اد کنم.
با تشکر فراوان

شیما گفت...

سلام.من قبلن هم برای شما نظرگذاشته بودم. می خواستم بدانم متن نامه ای که استاد ها به عنوان توصیه نامه می نویسند،چی باشه،بهتره؟راستش من کمی از فضای درس و دانشگاه فاصله گرفتم و دانشگاهم هم از محل زندگیم فاصله داره.می خوام وقتی برای گرفتن دانشنامه ام می رم از 2 تا از استادها توصیه نامه هم بگیرم.استادهام کمی بی حوصله هستند.می خوام 1 چیزی تو ذهنم باشه که اگه زبان انگلیسی شون زیاد خوب نبود،یا وقت و حوصله نداشتن ،بتونم کمی نظر بدم.چون خودشون قبلن گفتن که در این زمینه با من همکاری می کنند.

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام شیما جان لطفا این پست را دقیق بخوانید باز هم اگر سوالی بود در خدمتم.

http://mtcanada.blogspot.com/search/label/%D8%AA%D9%88%D8%B5%D9%8A%D9%87%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87

ali گفت...

salam
man shomaro link kardam
khoshhal misham link konid
shad bashid

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام علی جان متاسفانه ادرس وبلاگت رو اشتباه وارد کردی دوست من.
تصحیحش کن به روی چشم.
ممنون از تشریف فرماییتون.

ناشناس گفت...

سلام
ممنون از نوشته هاتون . می شه بفرمائید آیا دانشگا های کانادا مثل مک گیل اگر مثلا جزو مدارک دانشگاه برای اینکه پرونده تحصیلت رو قوی کنی ، سوابق کاری مربوطه را هم ارائه بدی ، آیا از درستی مدرک کار از ایران استعلام می کنند؟

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام دوست عزیز من نمی دونم چرا بعضی از مخاطبین خوشون رو معرفی نمی کنند.
دوست گرامی پرونده تحصیلی فقط با معدل - نمره زبان - مقاله های علمی قوی می شه همین ها رو داشته باشی بهترین دانشگاه ها با بهترین رنکها بورست می کنن.
بعد مدرک شما اگر از دانشگاه های معتبر و قانونی ایران باشه همه جا قانونی و قابل قبوله این حرفها نیست.
اونجا نه ایرانه و انها نه ایرانی که به همه چیز و همه کس شک داشته باشند.
پیروز و موفق باشید.

ناشناس گفت...

محمد جان خیلی زحمت افتادی ازت ممنونم
می خواستم بپرسم: ارتباط داشتن و تاییدیه گرفتن از یک استادی که در خارج تحصیل کرده برای پذیرش در دانشگاه های کانادا ضروریه؟
از طرف ابراهیم گودرزی دانشجوی سال آخر الکترونیک .

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام ابراهیم جان مرسی از توجهت.
دوست من تاییدیه گرفتن از استاد ها یک امتیاز بسیار ارزشمنده چرا ما از این امتیاز بهره مند نشیم.
ضروری هم هست هم نیست داشته باشی خیلی بهتره بالاخره اونها باید بوسیله یک شخص تحصیل کرده و شناخته شده تو رو بشناسن و یکی باید تاییدتوتن کنه.
مرسی از تشریف فرماییتون.
بازم اگر سوالی بود درخدمتم.

علی از اکراین گفت...

با سلام به شما
من کلی سوال دارم و نمیدونم از کجا باید شروع کنم.
من دانشجوی سال 3 رشته دندانپزشکی هستم در اکراین.میخواهم بعد از اتمام دوره دندانپزشکی برای تخصص به کانادا بروم.
سوالات من اینها هست:
آیا کانادا دیپلم دندانپزشکی از اکراین را قبول دارد؟
آیا نمرات من در گرفتن دعوتنامه تاثیر دارد؟
در چه دانشگاه هایی میتوان در رشته تخصص برای دندانپزشکی درس خواند؟
مدت زمان خواندن تخصص چقدر میباشد؟
هزینه تحصیلی سالانه متوسط چقدر میباشد؟
اگر بخواهم اقدام به اینکار بکنم باید از کجا شروع کنم؟
بهتر است که از چه زمانی اقدام بکنم؟
با تشکر فراوان از سایت بسیار خوب شما .
علی از اکراین

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام علی جان واقعا جای خوشحالی داره که به آیندت اینگونه فرک می کنی و کانادا را انتخاب کردی.
*
آیا کانادا دیپلم دندانپزشکی از اکراین را قبول دارد؟

:بله اگر مدرکتون از دانشگاه قانونی و مورد تایید کش.ر اکراین باشه قبول می کند.

*آیا نمرات من در گرفتن دعوتنامه تاثیر دارد؟

:هیچ چیزی جر معدل و نمرات و نمره زبان انقدر اهمیت نداره که اینا دارن خیلی خیلی تاثیر داره شما می تونی با معدل خیلی خوب و نمره زابن بالا اصلا بورس بگیری.

*در چه دانشگاه هایی میتوان در رشته تخصص برای دندانپزشکی درس خواند؟

دوست عزیز شما به این لینک مراجعه کنید لیست دانشگاه های کانادا قرار داره می تونید به سایتشون مراجعه کرده و درمورد اینکه ÷زشکی می گیرن یا نه مطلع شوید.و همچنین پاسخ تمامی سوال هاتون در لینک زیر و لینک بعدی پاسخ داده شده است.

1- http://mtcanada.blogspot.com/2009/08/blog-post_15.html


2- http://mtcanada.blogspot.com/2009/08/blog-post_27.html

باز هم اگر سوالی بود در خدمتم.

ناشناس گفت...

salam mamnoonam az belog ghashangetunmmjedan migam tamam dustan samim man k raftan onvar darigh azinke etelaati bedan!!faghat zang zadan k khoda negadra!!man az shoma soal dashtam dar mored inke man emsal taze term 1 fogh daneshgah azad tehran(ololm tahgighat)) hastam dar reshte IT managment va ba man software eng bud ba moadel 14.89 az daneshgah olom o fonon mazandaran,,mikham vase phd eghdam konam,,benazaretun az key bayad eghdam konam,,che daneshgahae khuban vase Itmanagment?man natunestam peyda konam!va inke chejor az site daneshgaha etelaat b dast ovord sitehashun gonge!mamnoon misham rahnamaeem konin

محمد مدیر وبلاگ:MTCanada گفت...

سلام دوست عزیز
مرسی از لطفی که به وبلاگ خودتون داشتید
دوست من ببنید شما برای هر دانشگاهی که خواستید اقدام کنید با این معدل و نمره بالای زبان می تونید حتی از دانشگاه تونتو پذیرش بگیرید البته بعید نیست چون معدل کم قابل توجیهه ولی نمره زبانتون باید بسیار بسیار بالا باشه زبانو بترکون.
خو از 1 سال تا 6 ماه قبل از رفتن باید شروع کنی به اپلای کردن البته باید به سایت دانشگاه مورد نظرت بری و ببینی اونجا می گه از کی باید اقدام کنی.
ولی از اوایل دی معمولا یا اوایل بهمن ماه شروع می کنن.
دانشگاه های شهر تورنتو کلا استان بریتیش کلمبیا و انتاریو برای رشته های ما مناسب تر هستن فرقی نمی کنه چون اونجا مثل ایران نیست که صنعتی شریف بالا تر از دانشگاه قزوین باشه.
همه در یک سطح و امکانات هستن البته نوساناتی داره ها اما قابل چشم پوشیه.
بازم اگر سوالی بود درخدمتم.

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز