اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

يه چيزي بگم

يه چيزي بگم!

نمي خوام با اين حرفام ايرانو بيارم پايين كشوريو ببرم بالا(مي گي منظور حرفات همينه ديگه) ولي اينتوري نيست من از اين نظام اجتماعي آموزشي خسته شدم دانشجو هستم ولي استادانم مي گن اگه مي خواي چيزي ياد بگيري تو دانشگاه ياد نمي گيري خودت برو بيرون ياد بگير مي دوني معني اين حرفشون يعني چي يعني كسي نيست چيزي يادت بده بهم .

از اينكه وقت ندارم حتي وقتم را تنظيم كنم تا يك كلاس زبان برم خسته شدم.

از اينكه وقت كم ميارمو نمي تونم آنتوري كه بايد براي كنكور حاضر شم و نمي شم تا 1سال ببين تو دهنت مي گي 1سالا ولي 1ساله 365 روز 8760 ساعت 525600 ثانيه درس بخونم تا سال ديگه قبول شم خسته شدم.

مي دوني مديريت زمان امري بسيار مهمه كه به نظر من براي من در اين كشور تا حدودي امكان پذير نيست. مي خواي بري دانشگاه كلاس خانه ي دوست آشنا از رسانه هاي تصويري صوتي روزنامه ها مجله ها مكرر اعلام مي كنن كه از وسايل نقليه عمومي شهروندي استفاده نماييد در حالي كه ارزو مي كردم اي كاش يك روز يكي از همين مسوولاني كه اين حرفهارو تكرار مي كنن يه روزي دست از وسيله نقليه خودشون بكشن و سوار همون BRT كه ادعا مي كنن سريع السيره.

سرعت لاك پشت از سرعت سرعت مني كه پياده راه مي روم بيشتره بخاطره اين همه سيل جمعيت.

من دنبال تنوع هستم دنيال ايجاد تغيير اساسي در زندگيه شخصيم از ايران زده نشدم ديگه نمي تونم تحملش بكنم

۲ نظر:

Mortie گفت...

این زندگی مال توئه ، هر طور که دوست داری میتونی اونو بسازی فقط تلاش کن ، یا به هدفت برس یه در راهش بمیر ، به این میگن زندگی ، این قانون زندگیه ، یه چیز خیلی ساده : انسان باش همین
تقریبا هدف منم همینه ...

ناشناس گفت...

این زندگی مال توئه ، هر طور که دوست داری میتونی اونو بسازی فقط تلاش کن ، یا به هدفت برس یه در راهش بمیر ، به این میگن زندگی ، این قانون زندگیه ، یه چیز خیلی ساده : انسان باش همین
تقریبا هدف منم همینه ...

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز