اولين و كامل ترين وبلاگ فارسي در رابطه با تحصيل در خارج از كشور.

در صورتی که علاقه مند به افزودن وبلاگ mtcanada به لیست وبلاگ های خود هستید،خواهشمندم تنها با عنوان:
"هدف من: كانادا:تورنتو،ونکور/امریکا/استرالیا ، تحصيل-كار و زندگي"
لینک دهید و چنانچه مایل هستید وبلاگ خود در لیست وبلاگ های منتخب این وبلاگ افزوده شود در قسمت نظرات، آدرس و عنوان وبلاگ خود را منتشر نمایید.
-باتشکر از توجه و همکاری شما- ؛ مدیریت وبلاگ : محمد

(كپي برداري از مطالب وبلاگ mtcanada فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد.)
MTCanada.Blogspot.Com
MTCanada.blogfa.com (*آدرس جدید بدون فیلتر وبلاگ mtcanada)

۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

برامون دعا کنید

سلام به همگی
امروز ساعت 2 امتحان اسمبلی دارم ، خواهش می کنم برامون دعا کنید همگی امتحان رو عالی بدیم
تازه من که اصلا اها استرس و نگرانی اینجور چیزا نیستم و اینارو به دلم اصلا راه نمی دم
ولی خودتون قضاوت کنید دیگه یه نگاه به برنامه امتحانیه بنده در زیر بیندازید
22 ساعت 14:00
23 ساعت 16:30
24 ساعت 8:00
31 ساعت 8:00
6 ساعت 14:00
7 ساعت 14:00
اون 3 تا امتحان اولی رو که اصلا وقت سر خاروندن هم ندارم چه برسه یه اینکه بخوام درس بخونم
همه امتحان ها هم واقعا سخت هستن
و شناخت درستی هم رو استاد هام ندارم
برامم خیلی دعا کنید

دوستدار همگیتون : محمد

هیچ نظری موجود نیست:

فرم تماس با مدیریت MTCanada

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز